העולם שסביבנו השתנה ללא היכר בעשורים האחרונים וכך גם יחסי הגומלין
בתחום השיווק והפרסום.
גוגל הפך להיות המנוע החיפוש הגדול והחזק ועם מיזוגו של אתר יוטיוב העולם
נעשה קטן ונגיש יותר לכולם.
חברת just in time פונה לקהל שהבין מזמן שבכדי לקדם ולשווק את העסק
בדרך חכמה יש צורך לפנות לרשתות החברתיות וליצור תשתית אינטרנטית המבוססת
על מנועי החיפוש ויוצרת באז ויראלי אשר מכוון בצורה ישירה ללקוחות פוטנציאלים.
סרטוני וידאו-חברת just in time מפיקה, עורכת ואף מוסיפה קריינות לסרטונים אשר מופקים
במיוחד עבור לקוחותינו.
ערוץ יוטיוב הפך למנוע השני הגדול ברשת, מידי יום גולשים בו מיליוני בני אדם ולמעלה
מ-450 מלין בני אדם רשומים ומעלים סרטונים כל העת.
כשאנחנו מפיקים סרטונים עבור לקוחותינו אנו שואלים את עצמנו מהו הלקוח הפוטנציאלי
של אותו מוצר שאנו רוצים לשווק, הפילוח מאוד חשוב ומילות ביטוי אשר יופיעו בסרטון
יגרמו לסרטון לעלות ולצוץ בביטויים רלוונטיים.
ככל שיהיו יותר שיתופים וביטויים מקודמים כך הסרטון יהפוך ויראלי.
בנוסף מחקרים רבים הוכיחו שמידע שמועבר ויזואלית מצליח להעביר את המסר באופן חד וברור
מאשר טקסט כתוב וזו הסיבה שאנו שמים דגש רב על הפקת סרטונים ממוקדים, ארוכים במידת
הצורך ומלווים בקריינות -כך נגרום ל''נראות העסק'' ולפניות רבות.
יח''צ לעסקים קטנים-בחברה המודרנית של היום איננו שונים במהות האנושית
שלנו ובהתנהגות עוד משחר האבולוציה. במקרים רבים אנחנו עדיין מתנהגים
כעדר עצום של בעלי חיים אשר זורם לו לעיתים ללא מטרה אך ליעד מאוד ברור.
מי עומד בראש ומי נוטל את ההובלה-אף אחד מאיתנו אשר נשרך אחרי כולם
אינו יודע בעצם אך ההליכה והמשיכה קדימה היא המהות עצמה.
כל זאת זהו בעצם מטאפורה שלנו כבני אדם במשיכה שלנו ביום יום אחר מותגים,
פירמות וכל דבר שהוא פופולארי ואופנתי בעיני הכלל-אותנו זה אוטומטי מושך.
וישנם מעטים בראש אותה פרמידה שמכתיבים את הכללים והחוקים לכולם.
בעלי עסק קטנים אך איכותיים נאלצים להלחם יום יום ושעה שעה בעבור נזיד העדשים
ולמול הטייקונים שבעצם המוצר שהם מייצרים לעיתים רבות עולה בעשרות מונים על
פני המתחרים הגדולים שמייצרים בכמויות ובאיכות ירודה.
אנחנו בחברת just in time משאירים לכם את המומחיות בייצור המוצר וניהול העסק השוטף
ונתרכז עבורכם, העסקים הקטנים , במסע יחסי ציבור אשר יגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לכם אין את הזמן והמשאבים האדירים שיש לאותם חברות ענק, ומצד שני כיום ללא יכולת להגיע
ללקוחות דרך העולם האינטראקטיבי מעולים ככל שתיהיו במה שאתם עוסקים-בשורה התחתונה
אתם לא תגמרו את החודש והכל היה לשווא.